اطلاعيه در مورد ايجاد کميته طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در کشور دنمارک


 

28 جنوری 2006

شهر حادرسليف

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

از آنجايي که اخيراً نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان رسماً در کابل به فعاليت آغاز نمود،با درنظرداشت ضرورت و ايجاب شرايط اينک مايان نيز به ياری خداوند بزرگ و همکاری عده يي از طرفداران نهضت فراگير نخستين هسته سازماني را در کشور دنمارک ايجاد نموديم .

ايجاد نهضت فراگير نمايانگر مبارزه برحق وعادلانه روشنفکران ترقي پسند در جهت تحقق دموکراسي و ترقي در کشور ما به حساب آمده و نشاندهنده يي سهم گيری فعال قشر روشنفکر در جهت گام گذاری در راه آزادی،دموکراسي و تعالي ميهن محبوب ما افغانستان مي باشد .

برمبنای همين اصل امروز نيز در کشور دنمارک کميته طرفداران نهضت فراگير ايجاد گرديد که تعدادی از روشنفکران و وطنپرستان در آن سهيم بوده و ما بيصبرانه منتظر سهم گيری و اشتراک فعال همه روشنگران و دوستان عزيزما که به افغانستان و فردا های درخشان آن مي انديشند،بوده و هستيم ،تا مشترکاً يک گردان قوی و دايماً فعال در امر تحقق آرمانهای انساني و مردم دوستانه نهضت فراگير را در دنمارک ايجاد نموده و سهم کوچکي در راه خدمت به مردم و وطن ما از طريق مبارزات اصولي و مسالمت آميز در راستای تحقق خواست های والای مردم زحمتکش و جنگ ديده کشور ما ادا نموده باشيم .

ما اشتراک کننده گان اين نشست از همه همرزمان و رفقای ما در کشور دنمارک صميمانه تقاضا مي نماييم تا در اين امر شريفانه ما را نه تنها ياری رسانيده ،بلکه با استفاده از خرد،تجربه و اندوخته های غني سياسي و اجتماعي شان،اين سازمان را به مرکز تجمع همه روشنفکران مترقي صرف نظر از سليقه ها،گرايش ها و ديدگاهها مبدل سازند،تا برای فرزندان ما يادگار پرافتخاری از وحدت و اتفاق بين الافغاني که در آن هيچ خدشه و دغدغه يي نباشد،به ميراث بگذاريم .

دوستان و رفقا ! بياييد به اين فراخوان ما که نشانه يي از حرمت و ادای احترام به تک تک شمايان است،پاسخ مثبت داده و چون آغاز کار در راه رشد دموکراسي و توسعه پايه های همدلي و هماهنگي بين يکديگر به کار فعال و خلاق پرداخته و در خدمت آرمانهايي که هر کدام ما تمام زنده گي آگاهانه ما را وقف آن نموده ايم قرار گيريم .

و من الله توفيق

با درودها و احترامات بي پايان

اعضای کميته موسس طرفداران نهضت فراگير در دنمارک

 


January 30th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها